Klantenservice

Wij helpen jou graag

Heb je een vraag? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag of antwoord hier niet tussen? Neem dan gerust contact op met de klantenservice. Onze klantenservice staat 5 dagen per week van 09:00 tot 20:00 uur voor je klaar.

Veelgestelde vragen in categorie├źn

bestellen
betalen
tickets
wijzigen / annuleren

Hoe kan ik tickets bestellen?

Je kunt 7 dagen per week 24 uur per dag tickets online bestellen op 24 Tickets Online.
Aan iedere aanbieding is een bestelformulier gekoppeld, waarin je kunt aangeven hoeveel tickets je wilt bestellen. Vervolgens kun je de bestelling afronden via een online betaling met iDEAL. Op korte termijn zal ook de mogelijkheid voor een creditcard betaling worden toegevoegd.

wat moet ik doen als ik na het plaatsen van een bestelling geen e-mail heb ontvangen?

De orderbevestiging wordt na ontvangst van de betaling verstuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. Dit kan tussen de 5 à 60 minuten duren. Heb je na 60 minuten geen e-mail ontvangen? Dan kan het zijn dat er een onjuist e-mailadres is ingevuld, de e-mail in je SPAM folder terecht is gekomen of dat er iets is misgegaan met de bestelling. In deze gevallen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Er wordt afgeraden om een nieuwe bestelling te plaatsen, aangezien afgeronde betalingen niet kunnen worden teruggedraaid.

Let op: Indien een orderbevestiging opnieuw verstuurd dient te worden, dan is dit alleen mogelijk op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

Wat moet ik doen als ik geen link in mijn e-mail heb ontvangen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst voor digitale tickets en wel een e-mail van ons hebt ontvangen, maar geen link waarmee je jouw ticket(s) kunt printen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik achteraf betalen met een kortingscode / cadeaubon?

Het is niet mogelijk om achteraf, nadat de bestelling is afgerond, een kortingscode of cadeaubon te verzilveren.

Waarom moet ik binnen 30 minuten mijn transactie afmaken?

Mocht je de transactie niet binnen 30 minuten afgemaakt hebben, dan kan de betaling niet doorkomen en zal je bestelling geannuleerd worden.

Wat houden servicekosten in?

Bovenop de ticketprijs worden servicekosten berekend. Servicekosten betaal je over het algemeen per ticket. Echter kan het in sommige gevallen voorkomen dat servicekosten per bestelling worden berekend. Dit is altijd aangegeven in het bestelproces. Uit deze kosten betalen wij onze dienstverlening, administratie- en verzendkosten.

Ik heb aangegeven te willen betalen via iDEAL, maar ik kan de betaling niet direct voldoen. Vervalt dan mijn reservering?

Je reservering zal na één uur komen te vervallen. Houd je scherm gedurende deze periode niet open.

Ik weet niet zeker of mijn betaling is gelukt. Hoe kom ik hier achter?

Om de betaling van jouw bestelling bij 24 Tickets Online te kunnen controleren raden we je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zorg dat je voor dit gesprek je ordernummer bij de hand hebt. Houd wel rekening met de verwerkingstijd van de betaling. Controleer altijd eerst of het bedrag van je rekening is afgeschreven.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen met iDEAL. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van jouw eigen bank. Op korte termijn zal ook de mogelijkheid van een creditcard betaling worden toegevoegd aan 24 Tickets Online.

Kan ik met een kortingscode, cadeau- of theaterbon betalen?

Kortingscodes welke uitgegeven zijn door 24 Tickets Online, kunnen uitsluitend op 24 Tickets Online worden verzilverd. Overige cadeaucards, bonnen, etc. zijn niet te verzilveren.

Wat moet ik doen als ik mijn digitale tickets niet kan openen?

De digitale tickets worden in de browser aangemaakt zodra de betaling is afgerond. Om de tickets te openen heb je een PDF reader nodig. Indien je deze niet hebt kun je deze gratis downloaden via Acrobat Reader.

Ik kan mijn tickets niet printen door een storing van mijn printer. Wat moet ik doen?

Het digitale ticket is het toegangsbewijs voor entree. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat het ticket compleet is. Probeer het ticket op een andere of herstelde printer (met nieuwe cartridge) te printen. Lukt het alsnog niet om het ticket zelf te printen, dan raden wij je aan om de orderbevestiging door te sturen naar iemand in je naaste omgeving die het ticket voor je kan printen.

Ik heb geen printer. Wat nu?

Mocht je iemand kennen in je naaste omgeving die wel in het bezit is van een printer, dan kun je daar jouw ticket(s) printen. Vele bibliotheken beschikken tevens over een printer, wanneer je hier toegang kunt krijgen tot je e-mail is het ook hier mogelijk om je ticket(s) te printen.

Ik heb mijn ticket niet gebruikt. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Een reeds aangeschaft ticket kan niet worden teruggegeven. Tickets zijn niet in te wisselen voor contanten of tickets die geldig zijn op een andere datum of in een ander seizoen.

Kan ik een ticket cadeau geven?

De tickets zijn niet persoonsgebonden. Mocht dit wel het geval zijn, dan wordt dit duidelijk in de aanbieding vermeld. Je kunt de tickets cadeau geven. Wij raden je wel aan bij de bestelling jouw eigen e-mailadres op te geven en zelf de tickets uit te printen. Zo weet je zeker dat de tickets goed aankomen.

Op welke manier worden mijn tickets verstuurd?

Indien je een digitaal ticket hebt besteld, ontvang je een e-mail met daarin een link, waarmee je het ticket zelf kunt downloaden en printen. Heb je fysieke tickets besteld die per post worden verstuurd, dan ontvang je de bestelling binnen 3 werkdagen thuis. Is de waarde van de bestelling hoger dan € 189,00, dan wordt de bestelling aangetekend verzonden. Deze aangetekende post dien je persoonlijk in ontvangst te nemen. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn als de bestelling wordt aangeboden, dan kun je deze middels een briefje van de postbode afhalen op de dichtstbijzijnde afhaallocatie bij jou in de buurt. Dit staat aangegeven op het briefje.

Wanneer ontvang ik mijn ticket?

Betreft het een aanbieding met digitale tickets, dan ontvang je tussen 5 à 60 minuten een e-mail met een link om de tickets te downloaden en te printen. Betreft het een aanbieding met fysieke tickets, dan worden de tickets per post verstuurd en ontvang je ze binnen 3 werkdagen thuis.

Wat moet ik doen als ik het fysieke ticket niet heb ontvangen?

Mocht je jouw bestelling van fysieke tickets na 3 werkdagen niet hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Wij raden je wel aan om de reclame post en het oud papier goed te controleren. De fysieke tickets worden in een blanco envelop zonder logo’s verstuurd.

Hoe lang is mijn ticket geldig?

Een theaterticket is alleen geldig voor de door jou gekozen voorstelling, op de gekozen datum en tijd.

Let op: het is niet mogelijk om de geldigheid van het ticket te verlengen of te wijzigen.

Wat is een digitaal ticket?

Een digitaal ticket is een elektronisch ticket met een barcode die (als PDF-bestand) naar het door jou opgegeven e-mailadres wordt gestuurd op het moment dat 24 Tickets Online de betaling van jouw bestelling heeft verwerkt. De e-ticket(s) print je uit en neem je mee naar de voorstelling. Daar wordt de barcode gescand, waarna je toegang krijgt tot de voorstelling, tenzij anders aangegeven op het ticket. Zorg ervoor dat je elk individueel e-ticket print en meeneemt, aangezien elk e-ticket éénmalig toegang tot de voorstelling geeft.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Tickets die je koopt op 24 Tickets Online zijn niet in te wisselen voor contanten of tickets die geldig zijn op een andere datum of periode. Totdat je betaling is voltooid, is het wel mogelijk om je bestelling ongedaan te maken. Er vindt na betaling geen restitutie plaats.

Wat gebeurt er als een voorstelling / evenement wordt verplaatst?

Indien een voorstelling/evenement door de producent/organisator wordt verplaatst zal 24 Tickets Online contact met je opnemen waarin de opties worden toegelicht. In principe zijn de tickets die je in je bezit hebt automatisch geldig voor de nieuwe datum, tenzij anders aangegeven.

Wat gebeurt er als een voorstelling / evenement wordt afgelast?

Indien een voorstelling/evenement door de producent/organisator wordt afgelast, zal 24 Tickets Online contact met je opnemen. Afhankelijk van het betreffende evenement, kunnen wij voor je kijken naar de mogelijkheid van omboeking naar een andere datum. Als dat niet mogelijk is, kun je in aanmerking komen voor restitutie van de ticketprijs. De servicekosten worden in dat geval niet vergoed. Indien de producent/organisator van het evenement niet aan zijn betalingsverplichting kan voldoen, kan er geen restitutie plaatsvinden via 24 Tickets Online.